خریدار ضایعات استیل با بالاترین قیمت

خریدار ضایعات استیل

خریدار ضایعات استیل نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد. استیل یکی از مهمترین آلیاژهایی است که تولید آن بسیار هزینه بردار است. بازیافت این آلیاژ نقش مهمی در تحکیم پایه های اقتصادی کشور دارد.

خریدار ضایعات استیل

خریدار ضایعات استیل

اهمیت خرید ضایعات استیل

خرید ضایعات استیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به جرات می توان گفت این نوع ضایعات یکی از مهم ترین و پرکاربردترین ضایعات در بخش صنعتی به شمار می آید. خرید این نوع ضایعات سود و درآمد بالاتری دارد، زیرا به هر اندازه که ضایعات استیل را بازیافت کنیم به همان میزان  نیز مواد بازیافتی تولید می گردد. فلز استیل نقش ارزشمندی در زندگی بشر  دارد، زیرا در اکثر وسایل پیرامون ما فلز استیل وجود دارد. یکی از مزیت های مهم این نوع ضایعات این است که می توان برای چندین بار آن را بازیافت نمود. همچنین با اضافه کردن مقداری کروم به این نوع ضایعات دارای خاصیت ضد زنگی می شود.

آشنایی با نکات مهم در خرید ضایعات استیل

یکی از مواردی که قبل از خرید ضایعات استیل باید مورد توجه قرار گیرد قیمت آن است. فلزات استیل از جمله فلزاتی هستند که به صورت ۱۰۰ درصد قابل بازیافت می باشند. ضایعات استیل دارای دو نوع ضایعات صنعتی و خانگی هستند. ضایعات استیل صنعتی شامل قطعات و پرتی هایی است که که شرکت ها از تولید محصولات خود، تولید می کنند. همچنین ضایعات استیل خانگی شامل شیرآلات، ظروف استیلی، کابینت ها و سینک ظرف شویی است. قیمت این نوع ضایعات به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. نوع یکی از این عوامل مهم و تاثیرگذار است. نرخ ارز و دلار نیز از دیگر عوامل مهم هستند. حجم و اندازه ضایعات از دیگر عوامل تاثیرگذار می باشد. مراکز معتبر و نام آشنا همواره این نوع ضایعات را با قیمت بالایی خریداری می کنند.

ضایعات استیل

نگاهی بر مراحل بازیافت

همانطور که ذکر شده خرید ضایعات استیل نقش بسیار مهمی در اقتصاد هر کشور دارد. با خرید این نوع ضایعات و بازیافت آن می توان از مزایای بی نظیر آن بهره مند شد. هزینه بازیافت این نوع ضایعات از هزینه تولید محصولات استیل به صورت خام بسیار کمتر است. بنابراین بازیافت آن از ارزش بسیار بالایی برای خریداران برخوردار می باشد. بازیافت این نوع ضایعات دارای مراحل مختلفی است. آماده سازی و طبقه بندی یکی از این مراحل مهم محسوب می شود. در این مرحله ضایعات با استفاده از مشعل، سنگ شکن و خرد کن برش داده شده و به قطعات کوچکی تبدیل می شوند.

بهترین خریدار ضایعات

در آرمین ضایعات که در مرحله دوم که جدایش مغناطیسی نام دارد با استفاده از آهن ربا و حسگر ها ضایعات را تفکیک و جدا می کنند. فشرده سازی مرحله دیگر از بازیافت این نوع ضایعات است. در این مرحله ضایعات خرد شده را فشرده می سازند. این کار باعث می شود ضایعات راحت تر وارد کوره مذاب شوند. همچنین از دیگر مزایای فشرده سازی کاهش هزینه حمل و نقل است. در خردایش که مرحله دیگری از بازیافت این نوع ضایعات است ضایعات که حجم بالایی دارند خرد می گردند. در مرحله بعد که جدایش با جریان گردابی  است فلزات آهنی و استیل از پسماند حاصل از خردایش بازیافت می شوند. کوره گداز تفریقی نیز آخرین مرحله از بازیافت ضایعات استیل است. در این مرحله ضایعات استیل با استفاده از روش های مختلف تصفیه می شوند. این مواد خالص و تصفیه شده با استفاده از روش سرد کردن به شمش تبدیل می گردند.