خرید ضایعات لاستیک

خرید ضایعات لاستیک با بهترین و مناسب ترین قیمت

خرید ضایعات لاستیک از جمله فرآیندهایی است که طبق آن لاستیک خودروهای فرسوده و پاره شده به منظور بازیافت خریداری می شوند. این لاستیک ها به هیچ وجه قابل تعمیر نیستند. این فرآیند امروزه به طور قابل توجهی رواج پیدا کرده است. آرمین ضایعات بهترین خریدار ضایعات .

خرید ضایعات لاستیک

نگاهی بر مزایای خرید ضایعات لاستیک

بهتر است بدانید خرید ضایعات لاستیک مزایای بسیار زیادی به دنبال دارد. حفظ محیط زیست یکی از این مزایای مهم به شمار می آید. دفن یا سوزاندن لاستیک های فرسوده دارای آثار مخرب زیست محيطی هستند. بنابراین بازیافت این نوع ضایعات یکی از سالم ترین، مهم ترین و به صرفه ترین راه به منظور رهایی از زباله های لاستيكی است. همچنین بازیافت این نوع ضایعات به نوعی منجر به صرفه جویی در انرژی می شود. زیرا از مصرف منابع و سوخت های فسيلی به طور چشمگیری  جلوگيری می كند. همچنین بازیافت این ماده به دلیل مواردی همچون ارزانی كارگر، انرژی و آب سود بالایی دارد. تحکیم پایه های اقتصاد کشور نیز از دیگر مزیت های بسیار مهم و برجسته بازیافت این ماده به شمار می آید.

نگاهی بر کاربردهای ضایعات لاستیک

خرید ضایعات لاستیک امروزه با اهداف و کاربردهای مختلفی انجام می شود. به گونه ای که شاهد استفاده از این محصول در صنایع مختلف هستیم. یکی از این کاربردهای مهم و قابل توجه استفاده از آن در صنایع جاده سازی است. در واقع استفاده از لاستیک های فرسوده در سطح جاده ها به دلیل داشتن خاصيت اكوستيكی از دوام طول عمر بیشتری برخوردار می باشد. این پوشش در گرما ذوب نشده و كمتر ترک می خورد. از دیگر کاربردهای مهم این نوع ضایعات می توان به استفاده از آن در صنایع ساختمانی اشاره کرد. استفاده از این ضایعات منجر به كاهش وزن سازه ها می شود. همچنین از این نوع ضایعات در صنایع توليد لاستيك و پلاستيك به منظور تولید پوشش استخرها، تخت كفش، فوم های قابل انعطاف و تسمه نوار نقاله استفاده می کنند.

از دیگر کاربردهای ضایعات لاستیک استفاده در صنایع دریایی است. در این صنعت از این ماده به منظور ساخت كفپوش های غير لغزنده، شناور دریایی  و ضربه گيرهای اسكله و لنگرگاه ها استفاده می شود. استفاده در دامداری، كشاورزی و آبرسانی از دیگر کاربردهای خرید ضایعات لاستیک به شمار می آید. به گونه ای که از این ماده جهت ساخت ظروف تغذیه دام، سيستم های آبرسانی كشاورزی، شلنگ های لاستيكی، انواع فنس های محوطه سيلوهای حبوبات، گلدان های لاستيكی استفاده می شود. همچنین در گاوداری ها از این ضایعات برای ساخت كفپوش های لاستيكی با مجرای تعبيه هوا استفاده می گردد.

نگاهی بر دیگر کاربردهای مهم بازیافت لاستیک های فرسوده و غیر قابل تعمیر

بهتر است بدانید این نوع ضایعات علاوه بر کاربردهای ذکر شده دارای یکسری کاربردهای دیگر نیز هستند. در ادامه نگاهی بر این کاربردهای مهم خواهیم داشت. علاوه بر کاربردهای گفته شده خریدار ضایعات با خرید ضایعات لاستیک نقش بسیار مهمی در صنعت خودروسازی دارد. به گونه ای که از این نوع ضایعات جهت ساخت سپرهای ضربه گير خودرو، كفپوش و گلگير خودروها، روكش كاری تایر، توليد تایر، سيستم های ترمز اصطكاكی، توليد تایر، نوار دور درب و شيشه خودروها و … استفاده می شود.

از دیگر کاربردهای این نوع ضایعات می توان به استفاده از آن برای پوشش زمين های ورزشی دوميدانی، ميادین اسب دوانی و گلف و تنيس اشاره نمود. از دیگر کاربردهای مهم این نوع ضایعات می توان به استفاده از آنها به عنوان سوخت در كوره های سيمان اشاره کرد. بهتر است بدانید لاستیک ها از قابليت سوخت سریع و درجه حرارت بسيار بالایی برخوردار هستند، زیرا  درصد بسيار بالایی از كربن در آنها وجود دارد. 242 ميليون حلقه تایر فرسوده دارای انرژی برابر 12 ميليون بشكه نفت هستند.