روش بازیافت ضایعات آلومینیوم

بازیافت ضایعات آلومینیوم

روش بازیافت ضایعات آلومینیوم روشی است که در آن می توان از ضایعات آلومینیوم در محصولات جدید استفاده کرد. با آرمین ضایعات همراه باشید.

این روش بسیار ارزان تر از استخراج آلومینیوم جدید از طریق الکترولیز اکسید آلومینیوم (AL2O3) است. ابتدا ، سنگ معدن باید از معادن خارج شود ، بنابراین به ما بپیوندید تا نحوه بازیافت زباله های آلومینیومی را به شما بیاموزید.

مراحل بازیافت آلومینیوم

مراحل بازیافت آلومینیوم تنها 5 ٪ از انرژی تولید آلومینیوم جدید را نیاز دارد. در نتیجه ، حدود 31 درصد از کل آلومینیوم تولید شده در ایالات متحده از زباله بازیافت می شود.

بیشتر زباله های آلومینیومی فرآوری شده در ظروف نوشیدنی استفاده می شود و بیشتر آن به قوطی های آلومینیومی باز می گردد.

جایگزینی حتی بخش کوچکی از آلومینیوم اولیه در آلیاژهای قابل کشت با زباله های بی ارزش و بدون این ناخالصی ها بر کیفیت آلیاژ از دیدگاه متالورژی بسیار ارزشمند است.

مزایای بازیافت ضایعات آلومینیومی

مزایای بازیافت ضایعات آلومینیومی به طور کلی ، بازیافت آلومینیوم در مقایسه با تولید آلومینیوم جدید هزینه های قابل توجهی را صرفه جویی می کند.

حتی هنگام در نظر گرفتن هزینه جمع آوری ، تفکیک و بازیافت.

دوستانی که در تهران زندگی می کنند و زباله های خود را در تهران می فروشند ممکن است با تماس با صفحه متصل برای دریافت شماره تماس خریدار زباله در تهران با مدیر شرکت تماس بگیرند.

در طولانی مدت ، با افزایش هزینه های مرتبط با دفن زباله ، معادن ، فلزات و حمل و نقل بین المللی آلومینیوم خام ، پس انداز ملی افزایش می یابد.مراحل بازیافت آلومینیوم

جمع آوری زباله های آلومینیومی

قوطی های نوشیدنی، تابه های فویل و ذرات معلق در هوا معمولا از خانه ها جمع آوری می شوند. در برخی از برنامه های بازیافت، فویل ها به طور جداگانه جمع آوری می شوند.

تفکیک زباله های آلومینیومی

فلزات مخلوط شده و به محل دفن زباله یا ایستگاه بازیافت (MRF) منتقل می‌شوند، جایی که در یک جریان فلزی جداگانه طبقه‌بندی و فشرده می‌شوند.

پردازش ضایعات آلومینیوم

آلومینیوم فشرده به یک کارخانه فرآوری منتقل می شود، جایی که چهار فرآیند خرد کردن، تمیز کردن، ذوب و ریخته گری انجام می شود.

در مرحله آخر، فلز مذاب به یک شمش بزرگ تبدیل می شود.

ضایعات آلومینیوم نورد

شمش ها برای کثیف شدن به آسیاب نورد منتقل می شوند و برای بسته بندی جدید به فویل آلومینیومی تبدیل می شوند.

تبدیل ضایعات آلومینیومی

تبدیل ضایعات آلومینیومی به اقلام مختلف بسته بندی تبدیل می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *